De ce un proces de rebranding?
De peste 12 ani, ISPAL și-a diversificat în mod constant produsele și serviciile, având mereu convingerea că a oferi cele mai performante soluţii pentru mobilier şi amenajări reprezintă cea mai bună opţiune pentru dezvoltarea continuă, atât a companiei cât şi a pieţei.
În perioada 2013-2014, odată cu inaugurarea Parcului Industrial pentru Mobilă şi Amenajări din Calea Chişinăului nr 22, Iaşi, ISPAL a identificat noi oportunităţi de dezvoltare. Astfel a venit clipa ca în anul 2015 să îmbunatăţească şi imaginea firmei, printr-o nouă abordare, mai modernă, contemporană şi axată pe specificul publicului ţintă. Un public tânăr, în tendinţe, dornic să beneficieze de servicii complete pentru un confort sporit, cu facilităţi moderne într-un spaţiu optimizat şi armonizat cu personalitatea sa.
“ISPAL este o companie puternică ce priveşte cu încredere spre viitor. Consider că după 12 ani de activitate, în continuă dezvoltare, am ajuns la un nivel în care dorim să comunicăm pieţei că brandul ISPAL işi propune să se diferenţieze foarte uşor pe piaţa mobilierului şi a amenajărilor. Ne dorim să devină un etalon nu doar în Iaşi, ci şi la nivel naţional. De aceea, am trecut printr-un proces controlat cu transformări majore în abordarea de management, evoluând de la un simplu furnizor de semifabricate la unul de servicii complete, integrate pentru mobilier și amenajări. Dacă în ultimii 5 ani am investit masiv în dezvoltarea logisticii, a resurselor umane şi a diversificării gamei noastre de produse şi servicii, considerăm că a sosit momentul să investim şi în îmbunătăţirea imaginii noastre. Am evoluat din toate punctele de vedere şi noul ISPAL nu mai poate fi ceea ce era, ci credem în potenţialul de extindere, prin ceea ce noi oferim, pe noi pieţe.” a declarat Ovidiu PLEŞCAN, preşedintele grupului de firme ISPAL.
Noul ISPAL, integratorul de soluţii
Capitalul de imagine investit în noua identitate ISPAL scoate în evidenţă dinamismul companiei, optimismul şi dorinţa continuă de inovare şi dezvoltare.
Odată dezvoltată gama de servicii şi produse, la începutul anului 2015 s-a decis concentrarea eforturilor de comunicare spre a consolida şi întări imaginea brandului ISPAL, ca furnizor de servicii complete pentru mobilier şi amenajări interioare şi exterioare.
Obiectivul pe termen lung este cel de a dezvolta case la cheie, mobilate şi amenajate complet după preferinţele clienţilor. Astfel, vechiul slogan în promovare: “Pentru mobilă… de toate!” v-a fi innoit cu sloganul: “Pentru casă… de toate!”, în cadrul campaniei de comunicare “Da, se poate!”. Acest slogan este susţinut de gama largă de produse şi servicii oferite de ISPAL, prin showroom-ul său din Calea Chisinaului nr.22, Iaşi, depozitul din Suceava, dar şi de celelalte firme parte a Parcului Industrial pentru Mobilă și Amenajări ISPAL: MOBILA GRANDE parte a Expoziției de Mobilier și Amenajări ATRIA CENTER, Biroul de Arhitectură şi Design ENTUZI, Birourile de proiectare specializată, Platforma de comandă mobilier Fabrica de Mobila On-line 3DMAG, Zona mobilierului pentru copii MAISON DODO, Fabrica dotată cu utilaje şi echipamente ultramoderne pentru aplicare cant ABS, debitare, găurire, frezare şi gravare, Depozite, Magazinele specializate de cant şi feronerie şi alte spaţii dedicate partenerilor şi dezvoltatorilor din domenii similare sau conexe.
“Da, se poate!”
Noul credo ISPAL, relevant, încrezător şi puternic afirmativ, exprimă tocmai această schimbare de perspectivă, care se va reflecta nu doar la nivel vizual şi de comunicare, dar şi în felul în care toţi cei implicaţi în colaborarea cu ISPAL privesc business-ul şi rolul lor în marele mecanism al afacerii. ISPAL oferă o gamă diversificată de produse şi servicii, promovează dezvoltarea arhitecţilor şi designerilor şi este permanent în căutare de noutăţi şi de noi linii de business. Toate acestea pentru a minimaliza eforturile şi costurile clientului, atunci când ia decizia amenajării unui spațiu, maximizând confortul şi sentimentul de a locui în aceeaşi casă ca într-o “casă nouă”.
“Studiile noastre arată că ISPAL este perceput, la acest moment, ca un brand experimentat şi demn de încredere, capabil să ţină pasul cu evoluţia permanentă a dorințelor clienţilor săi şi să le ofere orice au nevoie pentru proiectele lor de constructii sau amenajari. Prin schimbarea arhitecturii de brand şi a identităţii vizuale dorim să reflectăm modul în care ne adaptăm la trendul pieţei şi la cerinţele clienţilor noştri. Este important ca soluţiile propuse de noi să fie mereu în atenţia publicului şi să fim cei care le aduc visele la îndeplinire… aşa cum şi-au dorit sau chiar mai mult. ISPAL îşi propune să fie un centru de referinţă în industria mobilierului şi a amenajărilor şi atunci deciziile de marketing sunt prioritizate în acest sens.” a mai declarat Ovidiu PLEŞCAN.
Noua ofertă comercială şi campania de comunicare
Noua identitate vizuală este lansată printr-o nouă platformă de comunicare, sub sloganul “Pentru casă… de toate!”, pentru a susţine încă o dată promisiunea făcută de către companie de a oferi produse şi servicii complete.
Din perspectiva comercială, odată cu lansarea noii identități vizuale, ISPAL vine cu oferte de preț speciale la gama de semifabricate și accesorii pentru mobilier, cu recomandări săptămânale la cele mai bune preţuri pentru sisteme de mobilier şi livinguri, bucătării, accesorii şi decoraţiuni. Din toamnă vor fi introduse și cardurile de fidelizare cu reduceri speciale de până la 20% la cumpărarea de produse din Expoziția de mobilier şi decoraţiuni ATRIA CENTER, împreună cu o serie de evenimente tematice dedicate clienţilor şi partenerilor.
ISPAL este liderul ieşean pe piaţa mobilierului şi a amenajărilor, cu două sedii în Iaşi şi Suceava, peste 120 de angajaţi şi cu o cifră de afaceri de peste 6 milioane € înregistrată în anul 2014.